26 Temmuz 2013 Cuma

One Direction Güncel Bilgiler (Hiç Bilmedikleriniz)

- Liam Avusturalya radyosuna bağlandı. Harry'nin solo şarkısı hakkında "Şarkıyı kaydettiğini biliyorduk. Nasıl yayıldı bilmiyorum ama onun ve Louis'nin birçok böyle kaydettikleri çok şarkı var." dedi.
- Çocuklar şuan Vancouver, Canada'ya uçuyorlar. Boş günlerini orada geçirecekler.
- Çocuklar büyük ihtimalle yarın John Wright ile toplantı yapıcaklar. Ve Albüm üzerinde çalışıp, fotoğraf çekimi yapacaklar.
- Dünkü konserde Twitter Sorusu: "Eğer zombi bir fan sahneye gelse ne yapardınız?" Harry: "Kafasını keserdim."
- Harry dün gece bir hayranın babasını göstererek "Bütün hepinizin o güzel yüzlerini öpmek istiyorum." dedi.
- Çocuklar dün kalabalığın çığlıklarını duymak için konserdeki kulaklıklarını çıkardılar ama Louis çok sese dayanamayıp geri taktı. (Bilmeyenler için kulağında problem var.)
- Çocuklar sürekli kalabalığa çok sesli olduklarını söylediler.
- Harry, Niall'a şaplak attı.
- Zayn, konserde Niall'ın Summer Love solosunu söyledi. Niall kendini pek iyi hissetmiyormuş.
- Liam sahnede düştü.
- Niall, Louis'e "Lewis" Louis de Niall'a "Neil" dedi.
- Harry dün kalabalığın fotoğrafını çekti. Niall da arkasından "Ben de Instagram da olmak istiyorum. Bir tane de benim olduğum bir fotoğraf çeker misin?" deyip kalabalığın önüne geçti.
- Dün konserde biraz Best Song Ever söylediler ve rekor için teşekkür ettiler.
- Twitter Sorusu: "Eğer bir kurgu karakteri olabilseydiniz hangisi olurdunuz?" Harry: "Harry Potter, çünkü ben bir büyücüyüm."
- Twitter Sorusu: "Eğer bir kurgu karakteriyle çıkabilseydiniz bu kim olurdu?" Niall: "Stewie Griffinçünkü o 50 yaşında ve bebek kafasına sahip olan biri."
- Biri sahneye top attı ve çocuklar futbol oynadıç
- Twitter Sorusu: "Eğer dünyanın herhangi bir yerine ışınlanabilseydin, bu neresi olurdu." Liam: "Evim."
- Louis, Little Things sözlerini "You can't go to bed without Susan boyles tea" diye değiştirdi.
- Harry dün Zayn'i tanıtırken, "Size çok iyi bir arkadaşımı takdim edeceğim. O Bradford'dan, Bay Zayn Malik!" dedi.
- Harry dün "Biz sizin fanlarınınız bu yüzden sizi uçurmamıza izin verin." yazan bir pankarta bakıp güldü ve onlara bağırdı. (Uçurmak: Blow. En kibar böyle çevirebildim. O kelimenin cinsel anlamları var.)
- Liam, çocukların forme giydiklerini sevdiğini çünkü çok rahat olduklarını söyledi.
- Turun Amerika ayağının bitmesine 12 şov kaldı.

0 yorum:

Yorum Gönder