31 Ocak 2013 Perşembe

Selena Gomez Zayn Malik'i Öpmek İstediğini Söylüyor(Video)



Muhabir: Son zamanlarda yapılan bir röportajda,One Direction ,bütün One Direction demeliyim öpücük için seni seçerlermiş.
Selena: Ne? Ne zaman dediler bunu?
Muhabir: Son zamanlarda.Bir radio röportajında.
Selena: Oww bu...
Muhabir: Hepsi hemde.Beşide seni söyledi.
Selena: Hayır!Belkide şok etmek için demişlerdir.Bilmiyorum
bu gerçekten hoş.Bu hoş! Bende onların hepsini seviyorum.Hepsiyle tanıştım ve çok iyiler.Gerçekten iyi çocuklar.
Muhabir: Peki sen öpücük için birini seçicek olsan,kimi seçerdin?
Selena: Ohh hayır.Zayn?Belki,bu kadar,benden bu kadar.
Muhabir: Bunu söylerken hiç tereddüt etmedi.Zayn tamamdır,aldın.
Selena: Aman tanrım!
Muhabir: Kızarıyor.
Selena: Biliyorum hayır kızarmıyorum,kızarmıyorum.

0 yorum:

Yorum Gönder